Powered By Blogger

tisdag 20 april 2010

Crossträning

Hej alla mina crosskompisar!
Idag har vi varit och kört, men det började inte bra. Jag hann bara köra 3 varv innan sukkan gick sönder. Och sen var det färdigt kört för i dag. Synd att en kille bröt armen. Men annars var det en ganska rolig träning, mycket folk från bl a Älvsbyn och Piteå. Sedan efter vi hade varit där stack vi hem.
Söndag, var vi less på sukkan, så vi bytte till KTM:en, som gick mycket bättre tycker jag själv!Banan under denna helg var fruktansvärt lerig och dålig. En gång när jag föll i en kurva så kunde jag inte ställa mig upp! Jag satt fast i geggan! När pappa efter mycket stora besvär tagit sig fram till mig, för att hjälpa mig upp, så fastnade även han, så han tappade ena skon. Det fanns även riktigt stora vattenpölar på många ställen ute på banan, så 65:an fick jobba en hel del. Nu hoppas vi på bättre före på banan till nästa träning. Tänkte köra KTM:en då också! Syns snart igen, HEJSVEJS!!!

Inga kommentarer: