Powered By Blogger

måndag 6 september 2010

Träning i helgen!

Hej alla!
Hur är det med er där ute? Själv är jag glad och positiv dels för att det snart är dax för tävling, dessutom på hemma plan, vilket ska bli riktigt kul!! Dels för att jag har haft en jätterolig träningshelg här hemma på vår bana på haraholmen. Det var jättemånga som var och tränade inför denna tävling. Det var bla A. Wallerström, C. och E. Persson, M. Noren, B. Alsos, W. Rosendalh, J. Österman m fl. Vi hade träningsheat och träningsstarter med ett varvs körning mm. Det var jätteroligt!!! Det är så kul när man är många förare på banan samtidigt tycker jag. Jag fick dessutom köra med 85:an. Banan var inte i så himla bra skick, den är både allmänt guppig och väldigt slagig. Min hoj är inte omgjord i fjädringen än, så jag hade en ganska guppig träning på hojen. Man fick verkligen kämpa, och hålla i styret hårt för att det alls skulle gå att köra! Mamma och pappa skall lämna in den snart, det blir nog jättebra!!!
Hejsvejs!

Inga kommentarer: