Powered By Blogger

torsdag 16 december 2010

God Jul och Gott Nytt År!

Jag vill önska er alla som följer min blogg en riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!
Jag vill samtidigt passa på att tacka mina sponsorer, Arbete och Skydd, Pite Såg och Hyvleri, Pite Stötdämparservice, Kuusakoski, Scott genom Petter Nårsa, och sist men inte minst Fredrik och Kent! Jag vill TACKA er så hemskt mycket, för den gångna säsongen.
Jag hoppas att säsongen 2011 blir lika bra, och att jag kan nå mina mål som jag satt upp. Jag vill försöka att förbättra mina resultat i 65 GH i SM- försöka att nå flera pallplatser och lyckas bra i Nordcupen. Jag kliver upp till 85cc där. För att nå mina mål så måste jag vara motiverad och fokuserad på varje träning, det försöker jag alltid vara! Så jag hoppas på det bästa till nästa säsong!

Inga kommentarer: