Powered By Blogger

söndag 12 december 2010

Träning ute på Haraholmen!

Hejsan svejsan!
Jaha, nu var det söndag igen, och skola imorgon bitti och en ny tidig morgon att sega sig upp ur sängen. Skönt att det snart är jullov, jag längtar massor! Dels för att slippa stiga upp på morgonen, dels för att jag kanske får träna lite extra mycket under lovet. Jag hoppas att pappa kan vara ledig under julen, så att jag kan få göra det. Jag hoppas på det, kan han inte det så blir jag väl ganska så besviken, men då får jag väl träna lite annat, men jag håller mina tummar att han får vara ledig.
Träningen gick bra i helgen! Jag försökte tänka på det som jag och mamma pratade om innan träningen, ibland lyckas det, ibland så är det svårare, så är det! På lördagen, så var vi själva ute på banan, men på söndagen så kom S. Lundman dit. Men träningen för honom avslutades lite trist, med en kraftig vurpa som resulterade med ett besök på Piteå lasarett. Men vi hörde av honom lite senare och det hade gått bra trots allt. Vädret denna helg var kallt som vanligt, ca. 17 minus. Nu är jag fruktansvärt less denna kyla. Jag fryser inte då jag kör, men händerna och ansiktet är det lite jobbigare med. Nu till nästa helg så MÅSTE det vara varmare! Nä, nu skall jag gå och se lite på tv innan läggdags!
Hejsvejs på er alla!!!

Inga kommentarer: