Powered By Blogger

lördag 22 januari 2011

Träning på lördag

Hejsan alla som läser!
Idag har jag tränat på banan här hemma på haraholmen. Det var superväder idag med ca. 4 grader och solsken! Det var verkligen på tiden! Det kom rätt många för att träna idag, bl a H Wålström, D Nilsson, D Nilsson, som båda hade premiär på sina nya KTM Cairoli design 350cc. Dessa hojar var helt grym, skitsnygga dessutom! Banan var jättebra. Simon Lman hade gjort ett jättebra jobb med plogningen kvällen innan. Tack Simon för ditt arbete! Min körning fungerade bra, vi hade innan träningen gått igenom vad det var jag skulle tänka på när jag körde. Det tycker jag att jag lyckades med! Imorgon så kanske vi har samma fina väder, och att det kommer killar för att träna. Då blir nog även denna dag lika skoj som denna!
Hejsvejs!!

Inga kommentarer: