Powered By Blogger

onsdag 19 januari 2011

Träning

Hejsan!
Det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen. Vi har haft problem med vår dator, men nu fungerar den äntligen. Konstigt att man kan vara så beroende av den, men så är det. En fråga till er! Vad tycker ni om vintern? Jag HATAR den verkligen! Antingen så snöar det, eller så är det svinkallt, det suger tycker jag! Vi har trots allt ändå försökt att träna så gott som det går, i 2dm snö, eller i svinkallt väder. Men vi norrläningar skall ju tåla detta, eller? Det tråkiga som har varit är väl att min hoj har krånglat massor, stackars mamma och pappa!!!! Men nu skall detta vara fixat, några 1000 lappar senare. Nu har jag en så gott som ny motor på min tränings hoj, men den hade bara gått ca 20 timmar innan detta, så varför detta hände vet väl ingen!! Men hänt har redan hänt, så nu hoppas vi att detta skall vara över för ett tag i alla fall! Träningarna har varit ensamma, fram till nu i helgen. Då kom det några endurogubbar från bl a Skellefteå. Det var jätteroligt att äntligen ha någon mera på banan att sikta på. Det börjar att låta tjatigt, men jag hoppas på varmare väder till helgen, för vi hade tänkt träna!
HEJSVEJS!!

Inga kommentarer: