Powered By Blogger

söndag 31 januari 2010

Nordcupen Luleå

Hej alla kompisar! Nu har jag just kommit hem från Luleå. Den sandigaste banan i hela Nordcupen. Jag har längtat väldigt mycket efter den här tävlingen. Ja, men strunt i det! Då var det dags för träning. Vi började med träningsstarter och allt kändes bra. Och sen var det dags för första heatet. Och jag tog starten och drog ifrån och vann heatet. Nästa heat tog jag starten igen och drog ifrån och vann. Jag tycker min hoj har gått mycket bra idag. Dag 2 var jag jättetaggad och var grymt sugen på att köra, och det märktes på körningen. Dags för första heatet och jag tog starten igen och körde bara på i mitt tempo och vann lätt. Sen var det dags för sista heatet för denna helg. Jag tog starten igen och vann heatet. Jag skulle vilja tacka mina föräldrar och så klart Kent och Fredrik! ÄNNU EN LYCKAD HELG!

1 kommentar:

Fredrik! sa...

Tack Wille! Det är väl jag och farsan som ska tacka för att vi alltid får se en sådan otrolig körning från din sida, tävling efter tävling, efter tävling.....! Du är grym Wille!
PS.Synd att banan hade drevat åt idag!:-( DS.