Powered By Blogger

söndag 14 mars 2010

Helgens Träning

Tjenare, alla mina crosskompisar! I helgen har jag varit och kört både lördag och söndag. Vi börjar med lördag. Denna dag hade vi ganska mycket problem med sukkan, inga stora problem som gjorde att vi måste åka hem, utan diverse små tjafs. Pappa kunde fixa dessa under träningens gång, det enda som egentligen hände var att dessa problem störde mig, och min körning blev lite förstörd. Det var denna dag folk ifrån Luleå och Älvsbyn och jag fick köra lite med Jonte V och hans läckra Honda 150. Det är roligt när det kommer folk ifrån andra ställen, som man kan köra med.
Idag (söndag) gick crossen mycket bra, jag hade även mitt nya zetastyre, som var grymt skönt att köra med, märktes framför allt i kurvorna. Även idag var det ganska många som körde, bland annat Jacob, Dennis och Didrik mfl. När crossen inte fungerar som den ska är det lite trist, för körningen blir där efter. Efter gårdagens trassel med hojen, så var jag så sugen att köra, så idag gick det nog extra bra. Problem med hojen är inte så jättevanliga, i alla fall inte på träningarna. Min helg har varit jättebra, med fint väder också. Hoppas att nästa helg blir lika bra.
Här hoppar jag och Jonte över piteplatån! :-)

Inga kommentarer: