Powered By Blogger

söndag 7 mars 2010

Sportlovsveckan

Tjenare alla crosskompisar, nu är sportlovet snart slut, tråkigt. Men det har i alla fall varit mycket roligt, här ska jag berätta lite grand om sportlovet. Först på onsdag så hade vi cirkelträning med piteågrabbarna. Men denna gång var inte Anders där, jag vet inte varför, men i stället så var min Pappa tränare och det fungerade ju också mycket bra. På fredag så hade vi crossträning, men som otur var så var banan helt igensnöad på grund av att det hade drevat så grymt mycket, otur!. Men istället så körde vi kurv teknik på en parkering. Lördag, då hade Simon L plogat banan, så den var helt perfekt, tur att Simon finns. Det var denna dag mycket folk på banan, bl a ifrån Luleå. På söndag blev det träning igen, denna dag lite mindre folk på banan, men min stora crosskompis Martin E var där och visade mig lite olika spårval. Träningen blev lyckad. Imorgon är det skola igen och ingen sovmorgon, men det blir i alla fall ganska så kul. Ha det bra, så syns vi snart igen.

Inga kommentarer: