Powered By Blogger

måndag 4 oktober 2010

Helgens träning

Hejsan på er alla som följer min blogg!
Tänkte att jag skulle skriva ned lite om min crosshelg.
Lördag; vädret var inte det bästa denna dag, det blåste och det var mulet med regn i luften. Det var inte så många på banan denna dag, utan bara ett fåtal tappra förare, bla Nilsson gånger två och Per Nyberg som blivit så klyftig och nu kör det bästa, KTM. Han hade fixat en 350 som han provade för första gången. Han körde skitbra med en tid på varvet på 1.36 sek. Både Dennis och Didrik blev förtjusta över smidigheten och att den ändå var så pass snabb!! Får se vad dom kör till nästa år? Själv så körde jag 85:an igen. Körningen fungerade jättebra! Det vi pratade om under veckan försökte jag tänka på nu.
Söndag; denna dag var det superväder med sol och varma vindar. Det märktes också! För nu var det betydligt mera folk och tränade, med bl a killar från Luleå. Vi var 4 st 85:or på banan. Banan hade blivit lite mera sönderkörd, men mina tider blev jättebra. Jag hade som mål att försöka köra under 1.50 sek på varvet. Detta lyckades jag med denna dag, satte nytt pers med 1.49 sek på varvet. Detta är jag verkligen nöjd med!! Nu måste jag bara försöka att hålla detta tempo på så många varv som möjligt. Till helgen så händer det någonting jätteroligt. Jag skall åka ned på ett träningsläger i Söderhamn, det kommer att bli jättekul! Jag skall skriva och berätta senare om hur detta gick. Nu måste jag sluta skriva, för nu skall jag gå och lägga mig, så jag orkar köra i morgon då det är träning.
HEJ SVEJS!!

1 kommentar:

-micaengström :] sa...

tjaa, det är mica (;
Om du vill kan jag fixa din blogg! 8DD bara kommentera på min blogg!
http://micanikon.webblogg.se/