Powered By Blogger

fredag 1 oktober 2010

Torsdagsträning!

På bilden pratar jag och min mamma om kurvteknik och annat intressant! :-)
Hejsan alla ni som följer min blogg!
Tänkte att jag skulle skriva och berätta om min träning som jag hade igår, torsdag. Vi har nu bestämt att jag skall få träna lite på min 85:a, så detta gjorde jag. Banan är fortfarande jättefin, med helt suveräna ramper! Vi har lite problem med att hinna till banan innan det börjar att mörkna, vilket det börjar att göra redan vid 18.30. Körningen fungerade helt suveränt, satte nytt pers med 1.51 sek på varvet. Detta är jag skiiitnöjd över!! Mamma och pappa tyckte att farten satt där, men att jag körde lite yvigt, detta skall vi träna på nu till helgen. Jag tror att detta beror på att jag inte kört 85:an på flera månader! Nu är vi nästan i princip ensamma på banan, den enda som var igår och tränade var E. Öman och J. Lidman, två av dom bästa skotercrossförarna som finns!
Hejsvejs!


Inga kommentarer: