Powered By Blogger

onsdag 26 maj 2010

Väntan på start i svemo

Hejsan på er alla!
Tänkte att jag skulle skriva lite. Igår var det träning ute på Haraholmen. Det är den sista träningen för mig innan vi åker ned till Vrigstad, vi åker på torsdag. Det var ganska så många som tränade ute på banan, bla så var P Nårsa där. Han körde grymt bra, han har dessutom bytt märke, till en Yamma! Han berättade att han kanske skulle åka nästa Nordcupstävling som körs i Kiruna, jag tror att han blir bra placerad där! Min körning fungerade bra. Tränade på lite spårval bla. Fredrik och Kent var också med och tittade. Nu i helgen som kommer så skall jag åka svemo som körs i Vrigstad, det blir en lång resa även denna gång! Känner mig laddad till tävlingen och hoppas på hyfsat väder, det blir lite roligare om det inte regnar, för man är ju ute hela dagen. Det tar sin tid innan alla deltagare har kört, så därför blir det lite väntan mellan träning och heat. Jag skall försöka skriva, och berätta om hur det går live så att säga.
Ha det!!!! :-)

Inga kommentarer: