Powered By Blogger

onsdag 11 augusti 2010

Min nya hoj!

Hej alla!
Tänkte att jag skulle berätta lite om min nya hoj. Det är en KTM SX 85 årsm 2011. Det var helt grymt kul att få köra den. Det var liiite mer att köra med, i jämförelse med 65:an. Nu var det inga problem alls att flyga nedförstrappan. Med 65:an så går det inte ens med våld! Nya KTM:en kändes ungefär som 65:an, fast lite större och betydligt mera att köra med. Mamma och pappa trodde att det skulle bli lite bångstyrigt för mig med storhjulen i kurvorna, för att jag inte riktigt når ned till backen. Men detta var inte alls något problem! Det kändes bara jättebra direkt! Men nu blir det 65:an igen, för jag får inte blanda inför tävlingar. Jag längtar redan till nästa gång jag får gasa med den. Nu måsta jag sluta för mamma ropar på mig.
Hejsvejs!!!

Inga kommentarer: