Powered By Blogger

lördag 27 februari 2010

Vinterträning i Piteå


Tjenare, alla ni som läser. Idag har vi tränat här hemma i Piteå, i snöstorm. Träningen gick bra, vi tränade lite extra på min kurvtekník, och jag lyckades rätt bra med detta efter några varv, jag fick tänka på detta lite extra när jag körde. Min klubbkompis Jacob var också där och tränade. Banan var rätt så snöig, så den var ganska hal men det fungerade bra ändå. I morgon är banan möjligen plogad. Simon L skulle kanske dit och ploga, så om det är så imorgon då blir det jättekul att gasa, kanske är det också lite bättre väder!
Farsan passade på att gör en grym kurva på parkeringen, som han var grymt imponerad av. Vi andra runt omkring var inte riktigt lika imponerade! Tur att någon är det i alla fall!!!!! :-)

Inga kommentarer: